Dags att börja igen...eller?

Ja, som rubriken lyder, är det kanske dags att börja blogga igen? 
Kanske värt med tanke på att det är ganska skönt att bara få skriva av sig litegrann ibland :)

I alla fall, imorgon bär det av in mot stan för att lämna in min laptop igen pga att den "laggar" som min lillebror säger (den flimrar och knäppar sig). Hämtade just hem den efter lagning för felet, men när man kom hem och startade upp den så tyckte jag redan då att det verkade skumt! 
Efter en stunds användande så började den flimra igen ! :o
Bra service detdär, och 400kr kostade det dessutom...

Aja, därefter blir det ett härligt gympass för att få avreagera sig ;)
(Ja, jag får äntligen träna, och har fått gjort det sen ett tag tillbaks, underbart! Men skriver mer om det sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0