Behöver skriva av mig!

Ja, som rubriken säger så känner jag att jag behöver skriva av mig litte!
Ganska skönt att göra de på en blogg som är näst intill bortglömd ;)

Hur som haver, imorgon efter kl11 startar mitt efterlängtade påsklov! Däremot drar som vanligt lov med sig en massa saker och uppgifter att göra vilket känns sådär :/

Har just skickat in min fysikrapport på 9sidor, skönt! Men pluggandet och uppgifterna tar ju inte precis slut efter den, utan har ett samhällsprov imorgon om hur Sverige styrs, två inlämningsuppgifter och en rapport i Biologi, ett hemprov i matte OCH ett prov i småföretagande B efter påsklovet. KÄNNS SÅ JÄKLA UNDERBART ATT GÅ NATURVETENSKAP! ;D

Tur att man är duktig i skolan (bara för att lägga in litte skryt lixom..) ;)
Jao.. nä man kanske ska ta och plugga litte biologi? Eller träna mer på Sveriges regering inför imorgon? Eller varför inte gå och lägga sig?

Kommentarer
Postat av: Therése

Du är jätteduktig! <3 Hoppas att du har tid att åka med till mormor och morfar nästa vecka också. Träffade dom idag och morgor önskade dit oss då. :)

Kram <3

2011-04-20 @ 21:08:19
URL: http://peteja.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart jag har tid med de! :P

Ska försöka att inte plugga någonting på lovet så man kan få lite vila ifrån skiten! ;)

Kram <3

2011-04-20 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0