Stolt!

Idag har det gått ganska bra på skolan trots att jag varit skittrött!

Tror nog att min trötthet beror på att min kropp har fått gårr igenom mycket nu på senare tiden, och att det är mycket som håller på att ställas om.

Jag har ju börjat äta "onyttigheter" under veckodagarna nu och inte bara på helgerna, något som jag aldrig ens skulle kunna tänka tanke på att göra för ett par månader sen!
Har även börjat äta mellanmål nu vilket är ett stort framsteg för mig! :D
Dessutom har jag lyckats gått upp i vikt sen sist jag var iväg och vägde mig för 2v sen.. hela 0.5-1kg!
Ni kanske tycker att jag är knäpp nu, men jag är sjukt stolt över mig själv som gjort dessa framsteg för fy vad tufft, jobbigt och kämpigt det är!

Känner att jag blivet gladare på senare tiden också, men tröttare.. :D




Aja, hursomhellst så åkte jag och mamma och fikade efter att jag slutade skolan och innan jag skulle iväg på möte kl 16.15.
Lika mysigt varje gång! :)
Så idag blev det att dela på blåbärspaj och kladdkaka, mums! :D




(bild tagen av syster då vi fikade i söndags på loppisen)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0