Shit! :o

Asså.. är det nått fel på mig?! :s

Kom precis hem ifrån min första praodag, och skulle ta mig en stor kopp te och äpple till mellis.. men de slutade inte riktigt med bara de :S

De vart typ nå fel i huvve på mig, så när jag hade typ hälften av äppelbitarna kvar så tog jag litte lätt a-fil & havregryn som jag blandade tillsammans med dom.
Sen tog jag litte till lätt a-fil och müsli crunchy.
Såg sen muffins som syster hade bakat, så jag tog 1/4 sån också, hittade även ½nougatruta och ½ chokladcookie som jag åt... asså är det jag som är choklad/sötsugen eller?! :o

Fett läskigt, men mamma sa att kroppen kan få ett sådant "ha-begär" ibland och då är det bra om man låter kroppen få de, för det är då en brist på ett ämne i kroppen.

Men ändå!
Blev helt borta under den stunden så jag viste typ inte ens vad jag höll på med, men gott var det, haha!


Fick tillslut så damp på mig själv så jag sprang upp till rummet för att undvika att jag tryckte i mig mer, för de är ju snart middag! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0