plugg, plugg och åter plugg..

Sitter just nu på sängen hemma hos älsklingen där jag är nu under veckan och njuter av en paus ifrån pluggandet.
Har biologiprov imorgon, som jag inte hade pluggat någonting till (vet inte varför!) så fick mycket att göra!
Har suttit och fört anteckningar och läst på dom sen kl 12 idag (med några pauser emellan).

Blir nog att läsa igenom dom någon gång till sen ikväll, men känner att jag kan de mesta :)
(+ att jag är så sjukt jävla trött idag så jag orkar ärligt talat inte plugga mer..)


Förövrigt har det inte hänt så mycket idag mer än att jag har varit sjukt trött som sagt, så de ska minsann bli en tidig kväll ikväll!




Funderar på att ta mig en liten promenad nu, för att friska upp min döda skalle.. tanken är iaf god! (och hoppas på att man inte ska frysa ihjäl)









Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med provet! Ska hålla tummarna!



Kram <3

2010-09-27 @ 21:10:59
URL: http://peteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0