Död skalle!

Ett trött och dött huvud + matte + fett biologiprov= Död Emelie!

Idag (precis som igår) har min skalle varit totalt död!
Visst, det gick bra på matten och på de stora biologiprovet, men fan va min hjärna är som en jävla sörja!
Det är som om jag inte blir riktigt utvilad under natten :S

Som tur var så kom mamma och hämtade upp mig efter skolan, så vi for iväg på lidl och handlade ett äpple och naturgodis till mig så jag kunde fylla på med energi efter denhär pluggiga skoldagen!
Det hjälpte kan jag säga, tack så mycket mamma! <3




Just nu sitter jag iaf på sängen och tänker njuta av en pluggfri eftermiddag!
Blir förhoppningsvis utvilad till imorgon då jag har fysik och engelska.
(Om inte annat kommer jag väl ladda om batterierna efter skolan då jag och mamma ska ta en kopp kaffe innan jag ska på möte :)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för sällskapet! Ja, vad är livet utan naturgodis och choklad? Det kan man aldrig lessna på ;)

Ses på onsdag. Då blir det kanske Torgbrinken. Eller? Kram lillstumpan <3

2010-09-29 @ 00:46:58
URL: http://peteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0