<3

Aldrig ska jag sluta älska dig!
Du är allt jag har och allt jag ber om!
Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig, när du är här för mig, och jag är här för dig!
GE INTE UPP!



Per, du är allt för mig, mitt liv, min framtid, min allra största kärlek och mitt hjärta slår hårdare än någonsin för dig!
Vill leva livet ut med dig!

Du är den mest underbara person jag någonsin träffat, och du är den enda som fått mig så lycklig som jag är! Hade det inte varit för dig hade jag inte gett ifrån mig ett enda leende någonsin!

Det finns ingen mer underbar kille än dig, och jag är helt ärligt superlyckligast att de är vi!


Det är för dig mitt hjärta slår sina slag för!





DU ÄR BÄST PER, JAG ÄLSKAR DIG OCH MITT HJÄRTA TILL HÖR DIG FÖREVIGT!













Solskenet och det lyckliga i mitt liv! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0