Lekt inbrottstjuv, check!

Hahah ja, vilken intressant dag det hittills har varit må jag säga!
Först hade man matte - Segt!
Sen efter lunchen drog man sig bort mot gymmet för att ha idrottsförhör om styrketräning - Fick VG+/MVG !

När jag sen klev av bussen för att gå hem, fick jag ett härligt sms som löd:
"Jag är hemma hos Marcus, bara så du vet :)<3"
Detta betydde:   Emelie - nyckel= utlåst!
Men smidig som jag är lyckades jag ta mig in ändå trots att det var låst och ingen hemma! *BÄST*

För att fördriva tiden tog man sig en varm kopp te, en banan och kollade på Svenska NewYork-fruar ;)
Så right now sitter jag och väntar på att min käre far ska svänga förbi och hämta upp mig, för imorgon blir det Pysseldag hemma på bygdegården! :D


Ha det gött så hörs vi senare!



Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

hur många besökare har du varje dag?:)

2011-03-25 @ 13:31:27
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0